MyWorldPlus Memberi Kita Discount Card



Setelah membuat pembayaran sebagai " paid member " , anda boleh gunakan masa 3 hari itu untuk menguji kebenaran & ketulinan program ini. Anda juga akan terus mendapat 7 jenis web replika milik anda untuk kemudahan promosi dan penajaan samada secara offline mahu pun online.

Produk utama & tunggal MyWorldPlus ialah " International Platinum Discount Card " yang diterima pakai oleh lebih 175,000 store / Merchant di seluruh dunia dan bilangan ini ditambah dari masa ke semasa. Pertama sekali sebaik membuat pembayaran, segera " print out " kad diskaun sementara anda yang disediakan dalam " back office " laman web anda itu. Kemudian anda pergilah kemana2 " merchant & stores yang tersenarai di Malaysia mau pun di luar negara & tunjukkanlah kad tersebut semasa membuat pembelian @ tempahan hotel untuk mendapatkan kadar diskaun ( sehingga 50% ).

Upline saya mencuba kad ini semasa menginap di Quality Hotel, KL bersama isteri & anak bungsu, mendapat potongan 50% ). Lihat sendiri sejauh mana kadar diskaun yang anda dapat semasa menggunakan kad ini. Jika ia tidak berlaku seperti mana yang didakwa...anda berhak menuntut kembali wang anda sepenuhnya dari pihak syarikat. Kad sementara berbentuk " print " ini disediakan kerana kad sebenar memerlukan masa sekurang2nya 14 hari pengiriman dari USA ke Malaysia. Dengan adanya kad sementara ini anda boleh mencubanya sejurus selepas anda membuat pembayaran.

KAD INI AKAN DIKIRIM SECARA POS
Brought to you by eToro Online Foreign Currencies Exchange